CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Lovely Followers

Friday, April 20, 2012

:♥: Aku x sempurna! :♥:

Aku mmg x sempurna.. Mmg byk kekurangan.. Tapi aku tetap berusaha untuk menyempurnakan diri ni utkmu..   Aku sedar diriku TERAMAT TAK SEMPURNA...! Maafkan diriku jika byk tindakan yang penah aku lakukan itu terlalu berlebih2an sehingga membuat dirimu tak selesa.. Aku x berniat utk menyusahkan.. Malah sebenarnya utk memberi yang terbaik utk dirimu sayang... Mayb mmg benar aku ini amat membosankan.. Tidak pandai untuk mengambil hatinya, tidak menarik pada pandangan matamu, tidak sempurna secara fizikal seperti mereka2 yang terlalu sempurna di luar.. Aku sedar... Mmg aku sedar akan hakikat itu.. Semoga dirimu menerima sepenuhnya diriku yang tak sempurna ini...  Dan semoga hubungan kita kekal ke akhirnya...

No comments:

Post a Comment