CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Lovely Followers

Friday, April 1, 2011

:♥: Saya NEKAD :♥:

Setelah fikir semasak2nya dan terbang entah kemana dengan air mata semalaman, kmk nekad untuk tarik diri untuk Jawatan JMK 2011/2011.. banyak sebabnya yg membelenggu dalam palak t0k... Rasa nyesal la pulak isik b0rang ariya.. tp time interbiew dh terus terang ngan pengetua dengan harapan x kenak pilih.. gikpn banyakk gk org lain yg lebih berkelayakan.. mun ktk org m0k tauk sbb2 nyaa ialahhh... :

1. Kmk perlu glk3 balit Kuching.. tiket flight dh bli da.. gk pn dh burn 1 tiket sbb terbeli awal.. x kan la m0k burn gk sgek.. ingat ch0p duit kaa?? aduisshhh..
2. Kmk rindu tahap gabannnnn n perlukan masa untuk famili... rindu glk2 ngan ibu ayah, akak2 ku tersayang.. rindu m0k bersama cdak, rindu m0k kaie, rindu m0k mkn sama2, rindu m0k kenak marah, rindu m0k jln sama2... so, sementara maseh ada kesempatan t0k luangkan masa dgn sidak.. masa cuti jak dpt balit.. gk pn kmk makin dewasa, makin jauh dari ibu ayah.... .. kmk anak b0ngsu bha, xpat nk paksa dirik utk SIK balit cuti t0k... t0k pn dah 4 bulaan x balit dh kedak org gilaa.....
3. Sbb faktor kesihatan ayah... yg ya hanya kmk n famili jak tauk.. i try my best t0 pujuk ayah masa cuti t0k.. ney tauk terbukak atinya m0k dgr kata mek... kmk syg ayah glk3...! For me now, my famili c0me 1st..!
4. Sik readi dgn jawatan yang terlalu besar yaa... i need my time.. mmg la pengalaman ya penting, tp ntah laa.. rasa x mampu la... i know myself.. if i can, i will say i can.... tp, mun dh i rasa i xdpt, mmg xpat i paksa dirik.. sbb dh da 2 kejadian sbb paksa dirik.. last2 dirikpun n famili wak yg rugi...
5. Kmk nk balitt KUCHING on 1 May 2011 n balit UPSI on 11 Sept 2011... N0b0dy can change my decision........! My flight oredy bo0ked! bkn murah weii...

p/s : Saya Nurfarhana Shahirah Binti Mohamad Pandi dengan nekadnya mengundur diri dari jawatan JMK 2011/2012 atas sebab2 tertentu... Saya bukan berniat untuk memberi masalah kepada sesiapa, tapi setelah fikir semasak2nya, ni la keputusan saya.. Saya memohon maaf kepada pihak2 tertentu atas kesulitan ini.. Sebenarnya, masa ni saya x dpt lagi keputusan dari pihak pentadbir KAB.. apa2pn saya tak akan tukar keputusan saya... saya perlukan famili saya.. saya akan menerima apa2 keputusan dari pihak pentadbir kolej n saya redha... yg pasti saya perlu balik cuti ni... MUKTAMAD! andainya rezeki untuk stay d kolej masih milik saya, saya akan tetap menyokong n membantu aktiviti unit PDI.. cuma, saya x dapat nk stay di sini utk kursus2 masa cuti sem ni.. harap maklum...

1 comment:

  1. farhana... InsyALLAH keputusan yg ktk ambik ya yg terbaik...lgpun niat ktk ya bgs nk spend time ngn family...tok jak cuti pjg kta nk spend msa ngn family..

    ReplyDelete