CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Lovely Followers

Sunday, December 12, 2010

:♥: Jatuh Cinta Lagi :♥:

Sekarang saye sedang berusaha menghabiskan cuti sem saye dgn membaca novel.. Novelnye bertajuk "Jatuh Cinta Lagi"




Judul Buku : Jatuh Cinta Lagi Penerbit : Buku Prima Sdn Bhd Pengarang : Hanny Syazwany ISBN : 978-967-5489-15-0 Muka Surat : 602 halaman Kategori : Novel Harga : RM 19.90 Berat : 500 g

Percintaan membawa sejuta kebahagiaan tetapi percintaan juga membawa kepada derita dan penantian. Wishal Halifi merupakan seorang yang periang dan nakal telah jatuh cinta pada gadis yang sentiasa disakatnya di sekolah iaitu G-Na namun panas yang disangka hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari. Hubungan persahabatan mereka terputus di tengah jalan gara-gara orang ketiga.

Wishal kecewa sehingga membawa dirinya ke Amerika namun dia kembali semula ke Malaysia dengan karakter yang berubah dingin tidak ceria seperti dahulu. Pertemuan pertama membuatkan Rozy ingin meraih perhatian pemuda itu namun segalanya sia-sia kerana kenangan silam membuatkan Wishal memusuhi insan yang bernama perempuan.

Kehadiran gadis bernama Shayna Carmilla yang bekerja di syarikatnya membuatkan hari-hari yang dilalui Wishal berubah menjadi memori indah. Pada mulanya dia tidak menyedari hakikat bahawa dia telah jatuh cinta namun setelah tiga bulan bersama gadis itu barulah dia akui yang dia sudah jatuh cinta lagi. Hal itu membuatkan Rozy menyimpan dendam.

No comments:

Post a Comment